Przedświąteczny szał w SH!

14:49

Dokładnie tydzień temu dopadł i mnie przedświąteczny szał zakupów! Po weekendowym poszukiwaniu prezentów dla najbliższych postanowiłam odpocząć od chodzenia po centrach handlowych, wstępując jedynie do pobliskiego second handu. Decyzja okazała się być strzałem w dziesiątkę! Ponadto za całość zapłaciłam dokładnie 68zł, a wiadomo w takiej cenie nawet ciężko  jest dorwać jedną rzecz w sieciówce, która w pełni nas zadowoli. Przechodząc do konkretów, tym razem udało mi sie znaleźć 4 sweterki, więc jestem naprawdę bardzo szczęśliwa, tym bardziej, że ostatnio zdarzało mi się narzekać na brak takowych w szafie. Oprócz nich skusiłam się na 3 koszulki, dwie z nich to tzw. mgiełki. Nie mogłam im się oprzeć :)


Biały sweterek - H&M, pamiętam, że jakiś czas temu chciałam go kupić za 30zł na wyprzedaży w sklepie.  Bardzo ładnie leży.

Szary futrzastry sweterek - Dorothy Perkins, jest niesamowicie wygodny ale i elegancki.

Sweterek - Atmosphere, długo szukałam sweterka ze splotem, który mi się spodoba, aż wreszcie znalazłam idealny. Na łokciach ma urocze łatki.

Kolejny futrzak - Ax Paris, jest nieco krótszy, idealny do spódniczek czy spodni z wysokim stanem.

Mgiełka z cekinami - TFNC London, bluzka nad którą wyjatkowo długo się zastanawiałam. Obawiałam się, że może okazać się zbyt droga, więc nie będę miała wystarczająco pieniędzy na jej zakup. Jednak o dziwo, wcale nie kosztowała tyle ile się spodziewałam. Na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach! Jest przepiękna! Pomimo, że tutaj tego nie widać, jest bardzo prześwitująca, jedynie cekiny ratują górę.

T-shirt w kwiaty z srebrną nitką - Marks&Spencer, z góry przepraszam za taką wygniecioną koszulkę, zauważyłam to dopiero teraz. Jest ona z materiału bardzo miłego w dotyku, a także co mnie najbardziej urzekło - lekko mieni się w słońcu.

Koszulka - Next, kolor w rzeczywistości jest bardziej żywy, jednak  nie dałam rady uchwycić go na zdjęciach.


Zobacz również

0 komentarze