Witam serdecznie!

19:21

Witam wszystkich w moim pierwszym poście! Od dłuższego czasu szukałam jakiejkolwiek inspiracji do rozpoczęcia przygody z blogowaniem. Zaczynając od kulinarii, która jest moją wielką pasją, przechodząc przez różnego rodzaju recenzje, porady modowe, czy tzw. blogi szafiarek, a kończąc na tematach bardziej artystycznych doszłam do wniosku, że nie powinnam kreować się tym co obecnie jest już w nadmiarze. Chociaż nie powiem, zapewne blogów takich jak ten też jest ponadto. O czym konkretnie mowa? O uzależnieniu! A mianowicie o uzależnieniu od tanich zakupów! Ubrania z sh, wyprzedaże, darmowe próbki kosmetyków, udział w konkursach itp. to jest to co mnie kręci. Odkąd dostałam niesamowitego olśnienia, po tym jak ubrania kupowane w normalnych sieciówkach niszczyły mi się szybciej niż ubrania z lumpeksów (a wiadomo kosztowały kilka lub kilkanaście razy tyle) zaczęłam zwracać ogromną uwagę na ceny. Pragnę udowodnić wszystkim, że naprawdę nie trzeba mieć majątku, aby żyć i czuć się w pełni usatysfakcjonowanym. Przy tym zaapelować mogę do Was - nie szukajcie wymówek typu "Ubrałabym się tak, gdyby było mnie na to stać..." tylko pokażcie własną kreatywność! Chyba każdy zna powiedzenie - "Drogo nie zawsze znaczy dobrze", niech od teraz stanie się waszym codziennym motto.

Zobacz również

0 komentarze