-30% na wszystkie produkty Perfecta

01:16

Wczoraj natknęłam się na nową okazję w Drogerii Natura. Okazało się, że produkty jednej z moich ulubionych marek kosztują 30% mniej niż dotychczas. Wybrałam więc kosmetyki sprawdzone przeze mnie, jak i nowości do przetestowania. Do kosmetyków polecanych przeze mnie zdecydowanie mogę zaliczyć peelingi, które oprócz obłędnego zapachu bardzo dobrze nawilżają i oczyszczają skórę oraz maseczki, które świetnie sprawdzają się na mojej problemowej cerze.  Za całość zapłaciłam ok 50zł. Do zakupów dostałam także kosmetyczkę. Każdy kto kupi kosmetyki z Perfecty za min. 30zł dostaje jedną z dwóch kosmetyczek do wyboru. Nie wiem czy w każdej drogerii są takie same ale u mnie była fioletowa oraz przezroczysta. Ja zdecydowałam się na drugą ponieważ wydawała mi się być bardziej uniwersalna.  Co prawda kosmetyczek mam już w nadmiarze i ta nie przypadła mi wcale do gustu, lecz postanowiłam już oddać ją komuś z rodziny. Promocja obowiązuje do dnia 04.02 lub wyczerpania zapasów. Tak więc jeżeli brak wam ulubionego produktu albo chcecie przetestować jakąś nowość nie zwlekajcie z zakupem.







Zobacz również

2 komentarze

  1. hej co za fasjny blog :) chyba się rozgoszczę obserwuję wiec , jak masz chwilkę czasu zapraszam do mnie:) Dobrze że do natury mam daleko bo bym zbankrutowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie wpadnę! Ja do Natury mam dosłownie kilka metrów, tak więc często muszę się powstrzymywać przed zakupami :D

      Usuń