Biedronkowe organizery - Oferta od dziś!

15:48

Od dłuższego czasu szukałam odpowiednich organizerów na moje kosmetyki oraz przede wszystkim na biżuterię, która potrafiła zalegać dosłownie wszędzie. Wiem, że tego typu akcesoria były kiedyś w Biedronce, jednak ja dowiedziałam się o nich zbyt późno. Wczoraj, na jednym forum internetowym przeczytałam, że od 29.01, czyli od dzisiaj znowu rusza akcja tematyczna pt. "Domowy świat SPA". Wiedziałam, że muszę je zdobyć, bez względu na wszystko! Tym bardziej w tak niskiej cenie - 9.99zł za sztukę. Niestety przez wczorajszą zarwaną nockę obudziłam się dziś o godzinie 12... Wiem, że organizery rozchodzą się jak świeże bułeczki, więc myślałam, że jak wyruszę na zakupy nic już tam nie zastanę. Jednak pomyliłam się, było tego pełno! Oprócz drzewka, które chyba czekała właśnie na mnie i to gdzieś na półce pomiędzy makaronami... Ah... Biedronka. Co prawda do wyboru było ich dużo więcej niż ja zaprezentuję poniżej, jednak póki co zdecydowałam się nie rzucać na głęboką wodę. Kupiłam te, które są dla mnie niezbędne i po odpakowaniu ich po prostu się w nich zakochałam. Tak więc jeżeli macie okazje to śmiało biegnijcie do biedronki na zakupy, naprawdę polecam!






Tutaj znajdziecie gazetkę promocyjną (wystarczy kliknąć):


Zobacz również

3 komentarze

  1. ja kupiłam już wysoki organizer na pędzle i właśnie się zastanawiam, czy nie przeszukać Biedronki celem zakupienia drzewka... jest śliczne ;)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, dobrze się sprawuje? :)

      Usuń
  2. Mam chyba 6 tych organizerów :) Kupiłam je już jakiś czas temu, jak były po raz pierwszy w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń