Naszyjnikowy zawrót głowy

23:55

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego ceny biżuterii w sieciówkach są aż tak wygórowane? Różnego rodzaju kolie potrafią kosztować nawet 99zł - tutaj mam na myśli oczywiście tzw. "lepsze" marki. Na półkach mieniące się z daleka kryształki, złote łańcuchy, kolorowe sznurki...wszystko wygląda zbyt pięknie żeby było prawdziwe. Jeżeli już o tym mowa to spójrzmy na biżuterię z innej perspektywy. Dlaczego mamy wydawać majątek na coś co przetrwa tylko miesiąc albo dwa? Zapewne nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że po jakimś czasie pozłacany czy posrebrzany naszyjnik nie będzie wyglądać tak jak wyglądał w wersji wyjściowej. Jedynym ratunkiem dla niego będzie niestety w większości przypadków - kosz.  Ponadto przed zakupem jakiejkolwiek biżuterii w sklepie stacjonarnym polecam sprawdzić metkę - więcej niż 80% biżuterii wyprodukowano w Chinach. Do czego zmierzam? Sieciówki stawiają nie na jakość, a ilość i przebitkę cenową. To mnie skłoniło do zrobienia zakupów na ebay'u i teraz wiem, że nie był to mój ostatni raz. Za całość zapłaciłam dokładnie 42zł z wysyłką. Czy to nie brzmi banalnie? Cena jest tak niska dlatego, że każdy naszyjnik pochodzi własnie z Chin, a wysyłka jest darmowa. Jestem pewna, że w tej chwili nie będziecie pluć sobie w brodę, kiedy któryś z nich ulegnie zniszczeniu. Ponadto wyglądem nie różnią się zbyt dużo od tych markowych, co także przemawia na ich korzyść. Problemem dla niektórzy może być brak cierpliwości - niestety przesyłki potrafią być doręczone dopiero po miesiącu. Jednak czy nie warto czasami przymknąć na coś oko?
Zostawiam Was wraz ze zdjęciami, dzięki którym uda wam się odpowiedzieć na powyższe pytanie.




Zobacz również

3 komentarze

  1. Przepiękne te naszyjniki! Tak samo jak ceny. Zdjecia super jakości, a Ty masz niezłą głowę i nosa do zakupów :D
    pozdrowienia z dresscloud,
    monstrosay

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i blog ;)
    Ja nie jestem fanką wielkiej biżuterii, wolę coś delikatnego, dlatego wolę zainwestować w coś np. srebrnego, a w cale drogo nie wychodzi, bo delikatna mała zawieszka to koszt ok 20 zł, więc się opłaca, a posłuży lata ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi! Nie powiem, że nie jest to dobry wybór bo sama wolę biżuterię srebrną, która będzie służyć mi przez lata. Jednak starałam się pokazać alternatywę dla tych, którzy nadal przepłacają w sieciówkach. Pozdrawiam :)

      Usuń