Pierwsza kosmetyczna niespodzianka! - testowanie

21:23

Dzisiaj po powrocie do domu czekało na mnie dość pokaźnych wymiarów pudełko. Pierwsza myśl na jaką wpadłam - "Ojej, niespodzianka od mamy!" Tak więc bez wahania pobiegłam do kuchni, aby przywitać ją wielkim całusem a tu nagle taka wtopa.... Kochana mama oznajmiła mi, że buziakami powinnam zasypać kuriera, który przyszedł dzisiaj z 6 przesyłkami! Takiej rozrzutności już dawno nie widziałam. Oczywiście nieco przesadzam, na 5 z nich czekałam od ponad miesiąca... ale na nie przygotowałam już oddzielny, niedzielny post. Wracając do pudełka niespodzianki, po rzuceniu się jak wariat i rozerwaniu opakowania moim oczom ukazało się białe, mniejsze pudełeczko z napisem "Perfekcyjna skóra nawet przy największym zbliżeniu?". Od razu wiedziałam, że załapałam się na testowanie produktów L'Oreal Paris na stronie Ofemin. Produkty pochodzą z linii Skin Perfection, dokładniej są to krem oraz serum udoskonalające. Pomimo, że jeszcze nie udało mi się ich przetestować podam poniżej najważniejsze informacje i spostrzeżenia na ich temat.


Krem Udoskonalający zawiera w swojej formule przełomowe składniki aktywne, aby działać na widoczną poprawę jakości skóry:
Perline - P: działa na poprawę wyglądu i wygładzenie powierzchni skóry
LHA: koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry.
Krem ma odcień bladoróżowy i jego zapach jak dla mnie jest przepiękny! Delikatny i świeży. Po pierwszym użyciu (na dłoni) mogę stwierdzić, że krem szybko wchłania się w skórę, a jego konsystencja jest lekka i nielepiąca się. Mam nadzieję, że po przetestowaniu nadal będzie miał same plusy.

Serum Udoskonalające dla uzyskania optymalnych rezultatów polecane jest przed kremem na dzień.wzbogacone jest w:
LR 2412: silnie udoskonalająca skórę molekuła, wynik 10 lat badań, która działa na jej wszystkich poziomach, aby widocznie poprawić wygląd skóry
LHA: koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry
Serum w odcieniu białym, zapach tym razem nie zachwyca, można nawet powiedzieć, że jest lekko "chemiczny". Jednak po przetestowaniu go skóra staje się wyraźnie ożywiona i naprawdę bardzo gładka. Tylko co będzie dalej?



Zobacz również

0 komentarze