1 + 1 za grosz - promocja Hebe

15:34

Od wczoraj trwa promocja we wszystkich drogeriach Hebe. Na czym polega? Otóż kupując jeden wybrany produkt, drugi zakupimy za 1 grosz. Oczywiście ja, gdy tylko dowiedziałam się, że moja ulubiona marka bierze udział w ofercie, pobiegłam do nabliższego sklepu na zakupy. Tołpa, według mnie, jest jedną z najlepszych marek, jaką miałam okazje do tej pory wypróbować. Poszłam tam także z myślą o wacikach, które na moje nieszczęście rozeszły się w sklepie jak świeże bułeczki - około południa  nie było już ani jednej paczki! Pozostałam bez wacików ale za to z nową dawką kosmetyków.

Pokusiłam się również o dwa nowe lakiery Essie. Bardzo cenię ich jakość bo są to jedyne lakiery, które nie schodzą mi z płytki paznokcia po 2-3 dniach. Ponadto bardzo szybko schną, a ja niestety mam skłonność do dotykania ledwo co pomalowanych paznokci. Jeżeli chodzi o krycie to po pierwszej warstwie można się nieco rozczarować ponieważ kolor potrafi być słabo widoczny, jednak druga warstwa wszystko wynagradza - po prześwitach ani śladu!


Wszystkie artykuły biorące udział w promocji. Oferta obowiązuje do dnia 04.03 lub do wyczerpania zapasów.  Coś Wam wpadło w oko?



Zobacz również

0 komentarze