Darmowe próbki P&G

17:38

Dzisiaj do moich drzwi po raz kolejny zapukał kurier. Tym razem nie z pełnowymiarowym produktem, a z próbkami od P&G. Zamawiałam je pod koniec listopada, tak więc jestem naprawdę mile zaskoczona, że po tak długim czasie przyszła do mnie paczka. Co kryje się w środku? Zmiękczający płyn do tkanin Lenor Sensitive - 50ml, płyn do mycia naczyń Fairy - 35ml oraz kapsułka Ariel 3w1. Jak widać po objętości, wszystkie produkty są jednorazowego użytku, jednak zakupem tej sklepowej, większej wersji warto je wcześniej przetestować niż kupować w ciemno.


Wszystkie dostępne próbki zamówić możecie na everydayme. Co jakiś czas pojawiają się tam nowe produkty, tak więc bardzo zachęcam do częstszego zaglądania na stronę.

Zobacz również

2 komentarze

  1. zamówię sobie- a co tam. Dzięki za info. ;)
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam sie nad rejestracją ale jak przeczytałam coś z regulaminu to bardziej mnie wystraszyli niż zachęcili... ale może jednak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń