Klasyka klasyką - SH

15:30

Od pewnego czasu zauważyłam, że zaczynam ubierać się hm... jakby to określić? bardziej klasycznie. Do mojej szafy nie trafiają już t-shirty z krzykliwymi nadrukami, czy tylko i wyłącznie sportowe buty. Nie oznacza to jednak, że kończę z takimi ciuchami, jedynie ograniczam ich zakupy do minimum. Podoba mi się taka zmiana, czuję się dzięki temu bardziej kobieca i pewna siebie. Mimo to nadal moją miłością są SH i wcale się tego nie wstydzę. Ponieważ uwielbiam koszule, w których mogłabym chodzić bez przerwy, tym razem znalazły się dwie w moim posiadaniu. Ponadczasowa kratka i zwykła czarna mgiełka - może nie taka zwykła bo nie jest aż tak prześwitująca jak pozostałe, bez problemu można w niej chodzić bez dodatkowej koszulki pod spodem. Granatowa bluzka COS urzekła mnie swoją delikatnością i krojem. Jak się okazało o dziwo jest jeszcze dostępna w ich sklepie internetowym, lecz w wersji czarnej. Niestety cena nie zachwyca, w przeliczeniu na złotówki jest to ok. 200zł. Ja za całe zakupy zapłaciłam 46zł, tak więc możecie sobie porównać obie ceny. Co do poniższych zdjęć miałam niestety dość spory problem z uchwyceniem niektórych rzeczy. Nie dość, że barwy wychodziły mi zupełnie inne niż w rzeczywistości to jeszcze miałam kłopot z białym sweterkiem, który początkowo na zdjęciu w ogóle się nie pojawiał. Mimo, że był uparty jak nie wiem co, dałam z nim radę! :)



Zobacz również

3 komentarze

  1. świetne zdobycze. Ja w sumie też ostatnio zauważyłam moje większe zainteresowanie bardziej klasycznymi ubraniami i w sumie jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo doskonale się w nich czuję i wydaje mi się również, że dobrze do mnie pasują. Szkoda tylko, że nie mam szczęścia i w sh mało kiedy znajdę coś ładnego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Nie warto sie poddawać, cierpliwość zawsze się opłaca!

      Usuń
  2. A ja mam takie słabe lumpki w okolicy, że naprawdę ciężko cokolwiek przyzwoitego kupić :c
    jak przeglądam Twoje łupy jestem pełna podziwu i sama chętnie wszystko bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń