Kosmetyczna odnowa - Biedronka

22:00

Przeglądałam aktualne promocje i takim oto cudem natknęłam się na nową gazetkę Biedronki. Śmiało mogę powiedzieć, że zapowiada się naprawdę bardzo dobrze. Kosmetyki, kosmetyki i jeszcze raz kosmetyki... czyli coś co uwielbiam! To właśnie dlatego tak bardzo trafiła w moje serducho. Zapowiada ona nadejście nowych produktów do pielęgnacji, które na stałe zagoszczą na sklepowych półkach.  Oczywiście to nie wszystko, co przygotowała dla Was Biedronka. W gazetce przedstawili jedynie część przyszłego asortymentu. Ja już ze swojej strony śmiało mogę polecić markę Tołpa, która ostatnio stała się moją ulubioną. Szczególnie jeżeli chodzi o wszelkie balsamy i kremy do ciała.  Oferta ważna będzie od 05.02, czyli od czwartku. Przygotowani na zakupy? :)























Zobacz również

1 komentarze