Sephora Box - 2015

16:26

Podczas weekendowych zakupów przez internet m.in. w sklepie Sephora, udało mi się załapać na walentynkową promocję, a mianowicie pudełko "Sephora Box". Z tego co się orientuje, pudełka pojawiają się kilka razy w roku, zazwyczaj podczas większych i ważniejszych świąt. Tym razem promocją objęty był zakup powyżej 200zł (nie jestem pewna czy każda edycja ma takie same wymogi). Pozostaje pytanie, czy opłaca się w ogóle brać udział w takiej ofercie? Wydaje mi się, że tak. Oczywiście pod warunkiem, że od jakiegoś czasu planujecie zakup konkretnych produktów. Myślę, że nie ma co na siłę szukać kosmetyków, które przekroczą daną kwotę - chociaż o to akurat nietrudno :). Mimo wszystko przed zakupem warto się dobrze zastanowić, więc końcowa ocena należy do Was.
Mimo, że biorę udział w promocji po raz pierwszy, przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczona produktami. Oj, szczególnie próbkami perfum, których opakowanie po prostu mnie urzekło! Przez najbliższy czas będzie zajmować honorowe miejsce na mojej "zapachowej" półce. Jeżeli chodzi o całe pudełko to znajduje się w nim 12 produktów, w tym jeden pełnowymiarowy - balsam do ust. Kokretnie w skład zestawu wchodzą:
  • Koronkowe "kajdanki" na ręce, Paloma Casile. Czyżby nieświadoma promocja "50 twarzy Greya"?
  • Balsam do ust, Kiss Me Balm, Sephora
  • Pro Finish - Wielozadaniowy podkład w pudrze, Make Up For Ever
  • Demakijaż z efektem ogrzewającym, Sephora
  • Atrament do ust, Rouge Infusion, Sephora
  • Lekki krem silnie nawilżający, Sephora
  • Maskara Outrageous Curl, Sephora
  • Balsam po goleniu, Reveal, Calvin Klein
  • Serduszka do kąpieli o zapachu truskawki, Sephora
  • Żel pod oczy Puff Off, Benefit
  • Wielozadaniowa baza, Photo Finish Pore Minimizing Primer, Smashbox
  • Perfumy Paradise 5ml, Roberto Cavalli


 Co kupiłam, że wzięłam udział w promocji? Poniżej zobaczycie. Zdecydowałam się na długo wyczekiwaną przeze mnie paletkę Naked 3 marki Urban Decay. Właściwie z pomocą przyszła mi ciocia, która dała mi pieniądze na jej zakup ponieważ wiedziała, że uwielbiam wszystko co związane jest z makijażem oczu. Nie myślcie sobie, że pieniądze dała mi ot tak. Dostałam je wraz z prezentem urodzinowym - niecałe 2 tygodnie temu skończyłam 18 lat. 





Zobacz również

4 komentarze

  1. fajne pudełko ja rzadko kupuje w sephorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja również, właściwie to był mój pierwszy raz :)

      Usuń
  2. co to jest to takie kolorowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to kapsułki do kąpieli, każdy kolor odpowiada innemu zapachowi. Jakiś czas temu były dostępne w zestawie, w formie różdżki.

      Usuń