Darmowa kawa

11:33

Ostatnie dni to dla mnie istna tragedia! Nie wysypiam się, rano mam jedynie czas na umycie się, ubranie i wyjście z domu, w szkole spędzam czas prawie do 18, co wiąże się z późniejszym brakiem chęci na cokolwiek - krótko mówiąc żyję w ciągłym pośpiechu. Gdy zobaczyłam, że z dniem dzisiejszym wszelkie zajęcia w mojej szkole zostały odwołane byłam usatysfakcjonowana - oj, dawno nie zaznałam takiej ulgi! I nie nie, wcale nie była to przyczyna kapryśnej pogody! A jeżeli o tym mowa to kto podczas zimowego poranka nie lubi wyskoczyć do pobliskiej knajpy na gorącą kawę? Ja akurat mam takie szczęście (albo i niekoniecznie, jeżeli wiecie o czym mowa :P), że mieszkam dość blisko słynnego McDonald'a. To właśnie on stał się dzisiaj moim głównym celem. Jak zapewne niektórzy wiedzą, od czasu do czasu lokal zasypuje nas różnymi ofertami i promocjami. Tym razem padło na darmową kawę, która nawiasem mówiąc bardzo poprawia mi humor. Jeżeli macie tak jak ja ochotę na mały wypad po darmową kawę to jak najbardziej polecam! Oferta ważna jest od 2 do 15 marca 2015r do godziny 10:30 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy do godziny 11:00. Czy jest w tym jakiś haczyk? Właściwie to nie, wystarczy podejść do kasy, poprosić wybraną przez nas małą kawę i to na tyle, jeżeli nie chcemy zamawiać nic więcej.



Zobacz również

2 komentarze

  1. właściwie kawa z MCa to jedna z lepszych kaw "na wynos" jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń