Hawajska spódnica - czy taka trudna? DIY

19:16

Tak jak wspominałam w poprzednim poście powoli szykuję imprezę urodzinową o tematyce hawajskiej. Całe dni siedzę i tworzę różnego rodzaju dekoracje, więc właściwie dziwię się, że znalazłam czas, aby zaprezentować Wam jedną z nich. Z początku miała miała być to jedynie ozdoba na stół, jednak tak bardzo spodobała mi się w zupełnie innym wydaniu (jako spódnica), że postanowiłam wykorzystać ją w sobotni wieczór. Mam tylko nadzieję, że przetrwa ze mną dłużej niż zaplanowałam. Pod nią założę krótką zieloną spódniczkę, nie spodnie, które widoczne są na zdjęciach - była to pierwsza i decydująca przymiarka :)

Do jej przygotowania użyłam sznurka jutowego oraz zielonej rafii, zamiast której można użyć bibuły czy nawet zwykłego, kolorowego materiału. Oba produkty kupiłam w hurtownii kwiatów płacąc za nie niecałe 16zł. Oczywiście bibuła byłaby tańszym rozwiązaniem, jednak ja chciałam aby hawajski klimat był oddany najlepiej jak tylko potrafię.

Właściwie sposób wykonania spódniczki jest bardzo prosty. Od czego zacząć? Wystarczy obciąć odpowiednią długość rafii, sama obcinałam ją mniej więcej co 1,5m. Następnie należy zgiąć odcinek na pół i zawiązać na sznurku według powyższego obrazka. Najważniejsza jest zdecydowanie wytrwałość oraz cierpliwość. Mimo, że zrobienie całości jest dość czasochłonne, efekt końcowy powienien zrobić na Was wrażenie.



Jak Wam się podoba? Odważyłybyście się założyć taką maxi? :D



Zobacz również

4 komentarze

  1. Ile rafii potrzeba na jedną taką spódnicę? Będę bardzo dźwięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciężko określić bo to zależy m.in. od końcowej długości i oczywiście szerokości w biodrach. Jak dobrze pamiętam ja na spódnicę MAXI użyłam całej rolki - 200m :)

      Usuń