Prezent na Dzień Kobiet - DIY

11:30

Właściwie prezent przygotowałam na inną okazję, a mianowicie urodziny mojej mamy. Jednak pomyślałam, że skoro jest na tyle uniwersalny, że mogłaby go dostać niejedna kobieta, a po drodze jest Dzień Kobiet to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Wam go zaprezentować. Większość produktów pochodzi z Sephory (pokazywałam wam je w poście tutaj). Cały prezent wyniósł mnie bodajże 40zł, więc cena myślę, że jest w miarę przystępna. Co w nim się znalazło? 


Pierwszym, najważniejszym elementem jest słoik z napisem "Home Sweet Home". Kupiłam go w Pepco płacąc za niego 9, 99zł. Do wyboru były trzy wielkości, mi przypadł do gustu ten największy, lecz mam zamiar wrócić jeszcze po mniejsze bo ich cena jest przyjemna dla oka - najmniejszy kosztuje 4,99zł, natomiast średni 6,99zł. Wykorzystać go można naprawdę na wiele sposobów. 


Jeżeli chodzi o jego zawartość to postawiłam na kapsułki do kąpieli, które wrzuciałm na dno słoika. Tak jak wspomniałam wcześniej zostały zakupione w Sephorze. W każdej z nich znajduje się zapachowy krem pod prysznic. Każda z nich pachnie tak pięknie, że kąpiel w wannie staje się niesamowitą przyjemnością, a zapach po kąpieli dość długo unosi się w powietrzu. Poza tym udało mi się trafić na świetną promocję - za całą różdżkę, czyli 14 kapsułek zapłaciłam 29,90zł zamiast 55,00zł. Jeżeli będziecie mieli okazję kupić ją w takiej cenie to jak najbardziej polecam! Oprócz różdżki kupiłam jedną kostkę musującą również do kąpieli o zapachu Błękitnego Bzu - jej cena to 4zł.


A także miniaturki pełnowartościowych produktów, czyli po prostu próbki. Jak ktoś nie wie czy danej osobie przypadnie do gustu krem, który zamierzamy kupić, próbki na pewno okażą się być dobrą alternatywą. Ponadto często dostajemy je w gratisie do zakupów, czy nawet możemy poprosić o nie przy kasie w większych drogeriach stacjonarnych. Poniższe serduszka do kąpieli o zapachu truskawki znalazły się w pudełku próbek - Sephora Box.

 

Chciałam, aby słoik przyozdobiony był czerwoną kokardą, niestety nie znalazłam takiej w domu. Na szczęście na dnie szuflady czekała na mnie srebrna wstążka, która w efekcie końcowym nie wypadła tak źle, jak się tego obawiałam. Moja mama była bardzo zadowolona z prezentu, a to właśnie o uśmiech na jej twarzy chodziło mi najbardziej! Prezent zaliczam do udanych :)



Zobacz również

4 komentarze

  1. A Ty co dostałaś na dzien kobiet? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam paczkę pełną słodyczy oraz przepiękne kwiaty! W szkole, każda dziewczyna z mojej klasy dostała również pączka haha! I jak tu dbać o linię... :)

      Usuń