Wiosenne nowości - SH

19:08

W ostatnim czasie do mojej szafy trafia coraz to więcej wiosennych i letnich ubrań. Pogoda za oknem jest także niczego sobie. Dzisiaj śmiało zamieniłam puchową kurtkę na tradycyjną, czarną ramoneskę, a i tak było mi w słońcu dość ciepło! Właściwie nie ma się tutaj co dziwić, zostały 4 dni, aby w pełni przywitać kalendarzowy dzień wiosny. Wraz ze słońcem na niebie, na mojej twarzy maluje się uśmiech, nareszcie będę mogła latać w trampkach bez obaw, że zachoruję. Ostatnie łowy w SH zaliczam więc do jak najbardziej udanych. W zeszły weekend udało mi się wyhaczyć piękny biały plecak marki New Look, w dodatku z papierową metką! Co prawda zapłaciłam za niego ok. 35zł, jednak za taką cenę napewno nie znalazłabym podobnego w tradycyjnych sieciówkach. Jeżeli chodzi o całą resztę, czyli dwa przewiewne topy, sukienkę, koszulę w kratkę, która stała się jedną z moich ulubionych oraz kolejną w kolekcji jeansową kurtkę zapłaciłam 38zł. Podsumowując, wszystkie poniższe rzeczy wyniosły mnie dokładnie 73zł. Co sądzicie? Wpadło Wam coś w oko? :)







Zobacz również

0 komentarze