Akcja Dove - Zwrot pieniędzy

11:29

Marka Dove przygotowała bardzo ciekawą akcję dotyczącą przetestowania żeli pod prysznic. Polega ona na tym, że za zakup jakiekolowiek żelu z serii Dove, a następnie wypełnieniu formularza konkursowego, otrzymacie zwrot pieniędzy na swoje konto bankowe. Obok nagród gwarantowych przewidziane są również nagrody główne - zestaw produktów marki DOVE o łącznej wartości 150,00 zł. W skład każdego zestawu wchodzi: kosmetyczka, żele pod prysznic oraz kostki myjące. Ja już wysłałam zgłoszenie, czas na Was! :)


Wiem, że niektórzy mają problem z wypełnieniem formularzu (sama męczyłam się z tym przez dobrą godzinę). Strona czasami ma trudność z zaakceptowaniem zdjęcia rachunku i niestety nie mam pojęcia co jest tego przyczyną. Na szczęście można się  tym sprawnie uporać, należy jedynie zmienić jego format z JPG na PNG. 






Konkurs trwa od 01.04.2015r. do dnia 31.05.2015r. jednak należy pamiętać, że pula nagród gwarantowanych wynosi jedynie 10.000 sztuk.

Zobacz również

5 komentarze

  1. Naprawdę świetna akcja. Tak samo jak Ty mam manię na punkcie oszczędzania, hah.
    Masz bardzo ładnego i przejrzystego bloga, a posty są jak najbardziej interesujące i chwytliwe.
    Pozdrawiam, herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WoooooW super akcja z Dove, musze się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie skorzystam, nie kupuję produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń