H&M online

18:07

Jak już zapewne wiecie całkiem niedawno słynna sieciówka H&M otworzyła swój sklep online, dzięki czemu zakupy można już robić przez ich stronę. Jest to dobra alternatywa dla tych, którzy nie mają dostępu do sklepu stacjonarnego albo po prostu brak w nim tak szerokiego asortymentu. Do dnia 19.04 dostawa jest bezpłatna. Dodatkowo zamawiając newsletter na swój adres e-mail dostajmy -25% zniżki. Postanowiłam wykorzystać ten moment i zdecydowałam się na zakup spódnicy. Dzięki tym ofertom udało mi się troszkę zaoszczędzić, więc zapłaciłam jedynie 30zł i jestem z siebie jak najbardziej zadowolona. A Wy, zamierzacie skorzystać? :)


Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko, dokładnie 2 dni po złożeniu zamówienia. Od samego początku byłam mile zaskoczona. Po wypakowaniu spódniczki radość była nie do opisania. Rozmiar na jaki się zdecydowałam, okazał się być idealny! Polecam więc brać taki jaki nosicie na co dzień a powinien sprostać waszym wymaganiom.






Zobacz również

1 komentarze