Kolorowe jajka wielkanocne

09:37

 Nie napiszę nic odkrywczego, jeżeli przyznam się, że korzystałam tylko i wyłącznie z barwników dostępnych w sklepach. W tym roku zdecydowałam się na jajka z białą skorupką, a ponieważ efekt wyszedł tak intrygujący postanowiłam już nic więcej nie kombinować. Może za rok porwie mnie inwencja twórcza!



Barwniki kupiłam w Biedronce za ok. 1zł. Na początku wahałam się co do ich zakupu, ponieważ w zwyczaju miałam przygotowywanie naturalnych wywarów. Niestety brak większej ilości czasu zmusił mnie do podjęcia szybkiej decyzji, która wcale nie okazała się być taką złą.





Po krótkim wylegiwaniu się jajek w szklankach z barwnikami trzeba było dać im chwilę na wyschnięcie. Nie miałam pod ręką nic co nadawałoby się do tej czynności w 100%, jednak na pomoc przyszła mi wytłaczanka. Postanowiłam ją wykorzystać, mimo, że początku miałam obawy, czy jajka nie będą się ocierać oraz czy kolory nie wyblakną. Moje obawy okazały się być jednak bezpodstawne, a efekt końcowy w pełni mnie zadowolił.




Na zakończenie chciałabym życzyć Wam radosnych i przyjmnie spędzonych Świąt Wielkanocnych. Uśmiechu od ucha do ucha, rodzinnej atmosfery, spokoju, zdrowia, a co najważniejsze smacznego jajka i mokrego dyngusa! :) 




Zobacz również

2 komentarze