Paczka od Le Petit Marseillais - #AmbasadorkaLPS

18:17

Obiecałam sobie zrobić małą przerwę od bloga na czas większych przygotowań do matury, jednak nie mogłam się powstrzymać. Po raz pierwszy udało mi się zakwalifikować do kampanii ambasadorskiej Le Petit Marseillais, więc jak mogłabym nie podzielić się z Wami taką informacją. Od pierwszego momentu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ wczoraj dostałam wiadomość, że paczki zostały wysłane, a już dzisiaj zawitał do mnie kurier! Moja mama jak zobaczyła tak wielkie i dość ciężkie pudełko zapytała czy znowu zamówiłam jakieś buty. Niestety nie tym razem... :)


Szata graficzna jest pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę i muszę przyznać, że tym razem marka kupiła mnie w 100%. Piękne opakowanie jak i zawartość kojarzące się z wiosenną i letnią porą roku. Marka postarała się, aby każdy szczegół został w pełni dopracowany, nie ma mowy o jakichkolwiek niedociągnięciach. 


Aby nie było zbyt monotonnie postawili nieco urozmaicić przesyłkę zachęcając do zabawy w odgadywanie zapachów - teraz już zagadka rozwiązana dlaczego w pudełku znalazła się opaska na oczy. Mnie udało się bez problemu rozgryźć żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu pomarańczy i grejpfruta, niestety trudności miałam z drugim żelem pod prysznic, gdzie udało mi się wyczuć tylko cytrynę, zmyliła mnie werbena - właściwie w życiu bym na nią nie wpadła.

  • Le Petit Marseillais Żel pod prysznic Werbena i Cytryna - Olejek werbeny posiada właściwości regenerujące i odprężające, przed maturą jak znalazł :) Zapach urzekł mnie od otwarcia opakowania, jest delikatny, kojący zmysły, a przede wszystkim bardzo naturalny co jest dla mnie ogromnym plusem. Ponadto działa tak orzeźwiająco, że chyba zastąpi mi poranną kawę. 
  • Le Petit Marseiilais Żel pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut - jak sama nazwa wskazuje pachnie cytrusami, podobnie do poprzednika. Podoba mi się fakt, że produkt ma dwa zastosowania, dzięki czemu będę mogła rozkoszować się nim także podczas dłuższej kąpieli w wannie.


W środku oprócz pełnowymiarowych produktów znalazł się również zestaw próbek dla przyjaciół wraz z kartami zapraszającymi do rejestracji na stronie, na której można wziąć udział w przyszłej kampanii LPM. Znajomi mogą wypróbować Mleczko nawilżające dla bardzo suchej skóry zawierające Masło Shea, Słodki Migdał, Olejek Arganowy, a także Kremowy żel pod prysznic o zapachu Kwiatu Pomarańczy. Tutaj kolejny raz muszę bardzo pochwalić markę. Nie sądziłam, że próbek aż tak dużo, spodziewałam się raczej skromniejszego dodatku. 




Jak już wspominałam niebawem może pojawić się nowa kampania Le Petit Marseillais, jeżeli macie ochotę spróbować swoich sił to jak najbardziej polecam!


Zobacz również

0 komentarze