Tołpa specjalnie dla Biedronki

17:06

Od kilku dni w Biedronce znajdziemy całkowicie nową serię Tołpy, Simply. W jej skład wchodzi 6 kosmetyków przeznaczonych dla skóry młodej - zielona seria dla tłustej i mieszanej oraz czerwona dla suchej i szorstkiej. Wszystkie produkty dedykowane są również skórze wrażliwej.

Zielona seria zawiera:
  • oczyszczający żel-peeling do mycia twarzy
  • zwężający pory tonik do twarzy
  • matujący krem przeciw niedoskonałościom


Czerwona seria zawiera:

  • regenerujący krem ochronny
  • regenerujący balsam do ciała

  • Oprócz tego mamy także łagodny żel-piankę do mycia dla każdego rodzaju skóry




Tak jak już nie raz wspominałam marka ta jest jedną z moich ulubionych. Po wejściu nowej kolekcji musiałam jak najszybciej zaspokoić swoją ciekawość. Takim właśnie cudem w moich posiadaniu znalazły się dwa nowe produkty: zwężający pory tonik do twarzy oraz regenerujący krem ochronny. Akurat byłam na wyczerpaniu swojego poprzedniego toniku z Under20, więc Biedronka z nową serią przyszła dla mnie jak znalazł.


 Muszę przyznać, że każdy kosmetyk ma tak samo dobry skład jak te dostępne wyłącznie w drogeriach. Cena natomiast jest nieco niższa, ponieważ każdy produkt kosztuje 16,99zł. Biedronka tym razem nie zawiodła i śmiało zachęcam do wyprobowania ich szerokiego asortymentu.


 Obydwoma produktami po kilku użyciach jestem wręcz zachwycona. Tonik bardzo dobrze odżywia skórę, a krem ochronny perfekcyjnie nawilża, dzięki czemu zauważyłam, że na mojej skórze nie ma już śladu po suchych skórkach. Jeżeli cała zawartość opakowań będzie dla mojej skóry tak samo litościwa, z chęcią sięgnę po kolejne - jeżeli wciąż będą dostępne.



Zobacz również

2 komentarze