Dzień Mamy - Czekoladowy telegram

13:56

Z roku na rok do mojej głowy przychodzi coraz to więcej pomysłów na robienie własnoręcznych prezentów. Czasami mam aż natłok myśli w głowie, po czym następuje wielka pustka i chwilowa niechęć do działania. Tak właśnie było niecały tydzień temu, kiedy uświadomiłam sobie, że wszystko na co wpadłam moja mama już ode mnie dostała. Przypadkowo trafiłam na stronę Chocolissimo, która najprawdopodobniej uratowała mnie przed ostatecznym upadkiem. Na tej stronie można stworzyć personalizowane prezenty z czekoladek dla najbliższych. Jak to mówią słodkości nigdy za wiele! :)



Jeżeli ktoś naprawdę nie ma weny twórczej to na stronie pokazane są gotowe już telegramy czekoladowe. Niestety kosztują one niemało, dlatego ja stworzyłam swój, nieco skrócony i przy okazji korzystniejszy cenowo. Zapłaciłam za niego dokładnie 32zł. Dodatkowo do 26 maja na zakupy w sklepie Chocolissimo jest zniżka -8% na całą ofertę. Wystarczy podczas zamówienia wpisać kod: DMTD2015.


Do zakupów dołączono także komplet zniżek i rabatów do różnych sklepów, być może jeszcze uda mi się z nich skorzystać.



Oprócz czekoladek przypomniałam sobie, że moja mama od pewnego czasu szuka dobrego pędzla do nakładania pudru. Postanowiłam jej takowy sprawić, a także mam zamiar kupić bukiet tulipanów, które są dla niej najpiękniejszymi kwiatami na świecie! 


Jeżeli nadal nie macie pomysłu na prezent, zapraszam do postu ze szklaną niespodzianką, może do czegoś Was zainspiruje :)

Zobacz również

0 komentarze