Letnia kolekcja szortów - SH

13:35

Już dawno nie dodawałam posta z nowymi zdobyczami z SH. Właściwie to nic dziwnego, skoro w poprzednim miesiącu nie zajrzałam do sklepu ani razu. Dzisiaj, robiąc porządki w szafie, zdecydowałam się na przedstawienie Wam moich krótkich spodenek bo czym bliżej lata, tym bardziej widzę siebie właśnie w tej części garderoby. Nie myślcie sobie, że o spódniczkach zapomniałam, co to to nie, na nie przyjdzie jeszcze czas! :) 






Szorty skórzane H&M, kosztowały mnie około 5zł. Co prawda wiedziałam, że będzie mi w nich latem za ciepło, jednak postanowiłam zaryzykować i nie żałuję.




Levi's 501, udało mi się upolować je za 2zł. Jak widać powyżej obydwie nogawki znacznie się od siebie różnią, oczywiście przez to, że postanowiłam się nieco  z nimi zabawić i dopiero niedługo widoczny będzie efekt końcowy.



H&M, klasyczne granatowe szorty. Czaiłam się na nie w sieciówce, aż tu nagle dorwałam je w SH.  Zapłaciłam około 3zł.



Levi's, również kosztowały 2zł, jednak te w fazie początkowej były spodniami długimi. Obcięcie nogawek i odrobina cierpliwości myślę, że się opłaciła. Mam zamiar je nieco mocniej "poszarpać", aby były bardziej efektowne.



I mój faworyt wśród spodenek, Bik Bok, 8zł. W rzeczywistości nie są tak żywe, przez co różowy kolor kompletnie mi nie przeszkadza na co dzień. Do ciała dopasowane są idealnie i bardzo żałuję, że wraz z nimi nie kupiłam zielonych, które przymierzałam. Może w tym roku uda mi się gdzieś je dorwać.


Zobacz również

2 komentarze

  1. "Skórzane" mi się podobają :) Uwielbiam szorty z wysokim stanem :) Ja odkupiłam Levi'sy od koleżanki za 20 zł, ona kupiła je w sklepie, ale za dużo przytyła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj także mam słabość do wysokiego stanu :) Zawsze lepsze 20zł niż 200zł :D

      Usuń