Gotowi na pobudkę? Wake Me Up od Rimmel

19:17


W moje ręce trafił zestaw "Wake Me Up", który jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie obudzić nas każdego poranka. Oczywiście nie dosłownie, ma jedynie wymodelować twarz tak, aby nie wyglądała na zrezygnowaną i niewypoczętą. Czy nowości od Rimmel podołają takiemu zadaniu? 










Na pierwszy ogień idzie podkład Wake Me Up wzbogacony witaminowym kompleksem nawilżającym, a przede wszystkim witaminą C.





OPIS PRODUCENTA:

Rimmel przedstawia pierwszy rozświetlający podkład o lekkiej i delikatnej konsystencji, który natychmiast obudzi Twoją skórę. Filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV, a rozświetlające perełki sprawiają, że cera promienieje. Formuła oprócz peptydów zawiera kompleks nawilżający oraz witaminy C i E. Eliminuje oznaki zmęczenia, dzięki czemu skóra jest widocznie odmłodzona. 








MOJA OPINIA:

Od początku jestem zachwycona jego zapachem, który mimo, że jest typowy dla kosmetyków Rimmel w tej wersji jest zniewalający, delikatny i lekko cytrusowy. Trafił do mnie podkład najjaśniejszy, czyli nr 100 Ivory, jednak wiem, że dla niektórych odcień ten może być po prostu za ciemny. Z tego co czytałam za granicą naszego kraju gama kolorów jest bardziej rozległa i można również zakupić odcień jaśniejszy, 010 - Light Porcelain. Co do samego produktu to przede wszystkim świetnie radzi sobie z rozświetleniem cery, zapewne przez to, że zawiera w sobie drobinki, które pięknie odbijają promienie słoneczne. Jego aplikacja nie powinna sprawić żadnej trudności, podkład bardzo łatwo wtapia się w skórę. Niestety muszę przyczepić się do krycia, które dla niektórych osób może być niewystarczające - w tym niestety dla mnie, przez co nie obejdę się bez korektora. Mimo wszystko na lato jest jak znalazł! 








Do uzyskania energetycznego looku sam podkład nie wystarczy, dlatego wraz z nim znalazła się maskara Wonder'full Wake Me Up z ekstraktem z ogórka.





OPIS PRODUCENTA:

Maskara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka.






MOJA OPINIA:


 Odkąd zobaczyłam zdjęcia na instagramowym profilu marki, nie mogłam się doczekać chwili aż wreszcie będzie do mojej dyspozycji! Zapowiadany zapach ogórka stał się rzeczywistością, czuć go od razu po otwarciu opakowaniu. Czy rzeczywiście ma to jakikolwiek wpływ na jakość produktu? 
Po jego użyciu moje spojrzenie nabrało świeżości i wyrazistości. Tusz  świetnie sobie daje radę - dobrze rozczesuje rzęsy, nie tworzy grudek, lekko je unosi i pogrubia. Na szczęście jest trwały, nie osypuje się w ciągu dnia. Szczoteczka jak dla mnie również jest bez zarzutów, jednak czasami może być problematyczna z powodu zaokrągleń.


#WAKEMEUP #INSPIRATORKIRIMMEL 

AVICII - WAKE ME UP


Zobacz również

6 komentarze

  1. Nie znam ani podkładu ani tuszu. Ale na tusz chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam kiedys ten podklad, ale go nie polubilam :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie miałam z wcześniejszym do czynienia, jednak z tego co wiem obecna wersja jest nieco przerobiona i wzbogacona o kompleks witamin :)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować ten tusz, wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten tusz. no i kolor przyciąga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie tusz :) i faktycznie wąchałam i pachnie ogórkiem.

    OdpowiedzUsuń