Musujące kostki do kąpieli - Sephora promocja!

11:53


Wczoraj wybrałam się do Sephory, a ponieważ jestem zwolenniczką wszelkich kąpielowych dodatków nie mogłam nie zaopatrzyć się w zapas moich ulubionych musujących kostek. Całkiem przypadkiem załapałam się na dość ciekawą promocję. Do końca czerwca w trwa promocja 2 + 1, gdzie trzeci produkt marki Sephora jest za 1zł. Oferta dostępna jest w sklepach stacjonarnych, a także online po wpisaniu przy zakupie kodu SEP3.  

 




Wracając do kostek to po prostu nie mogę ich nie polecić, dla mnie są numerem jeden w szczególności jeżeli chodzi o zapach. Do wyboru jest 14 różnych wariantów, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Cena jednej sztuki to 4zł, podczas wielu promocji można je dorwać już za 1,90zł. 

Czy któraś z Was nie lubi relaksujących, pięknie pachnących kąpieli?






Na jakie zapachy zdecydowałam się podczas zakupów? Zaraz się przekonacie!




Zielona Herbata - zapach bardzo przyjemny, lekki i orzeźwiający, zdecydowanie mój hit na lato!





Mango - bardzo słodki i owocowy, zresztą sama nazwa na to wskazuje. Dobry dla fanów cytrusowych zapachów do których co prawda nie należę, ale nigdy nie szkodzi spróbować.






Truskawka i Jagoda - pierwszy niestety mało wspólnego ma z truskawką zerwaną prosto z krzaczka, jednak ja go bardzo lubię. Zapach jest nieco chemiczny ale i słodki, dla mnie w sam raz. Jeżeli chodzi o jagodę również jest słodki i niestety dość słabo jagodowy, jednak urzekający.





Czekolada - zapach idealny dla łasuchów, nieco kawowy. Gdyby nie był przeznaczony do kąpieli zapewne już pozostałoby po nim jedynie opakowanie :)





Kokos - zapach bardzo intensywny, przypomina mi słynne Rafaello.





Kwiat Bawełny - przepiękny delikatny i kwiatowy, idealny do odprężenia się po ciężkim dniu.





Laguna - Jak nie można spędzić wakacji rozkoszując się morskim powietrzem to trzeba to sobie jakoś wynagrodzić! Co prawda leżenie w wannie nie równa się z opalaniem na plaży, jednak wyczuwalny zapach kostki na pewno to zrekompensuje. 




Miałyście kiedyś taką kostkę? Co o nich sądzicie?

Zobacz również

0 komentarze