Pierwsze zakupy Zalando - Unboxing

10:53

Nareszcie po wielu dniach poszukiwań zdecydowałam się na zakupy na stronie Zalando. Oczywiście korzystając z projektu TRND, o którym opowiedziałam w poście: Projekt Zalando.
Również wspominałam tam, że chciałabym, aby zakup ten był w pełni przemyślany, a bon, który otrzymałam jak najlepiej wykorzystany. Dlatego też zdecydowałam się na zakup butów, właściwie aż 4 par! Musiałam dopełnić swoje skromne zapasy, a właściwie ich brak, w szczególności na sezon letni. Musiałam do zakupów trochę dołożyć jednak w efekcie końcowym wyszłam na tym bardzo korzystnie - zaoszczędziłam prawie 400zł!




Jak już wspominałam moja kolekcja butów nie posiada żadnej pary letnich sandałów, dlatego zdecydowałam się na dwie pary, jedną uniwersalną - białą, a drugą z ciekawym akcentem panterki. Espadryle są najwygodniejszymi butami z jakimi miałam do czynienia, świetnie sprawdzają się wtedy, kiedy nie mam czasu i chęci na wiązanie czy zapinanie butów - czyli idealna wersja dla leniuchów. Conversów chyba nie muszę nikomu przedstawiać, wersja błękitna będzie dobrą opcją do białych outfitów.





Even&Odd Espadryle taupe - zalando






Steve Madden DONDI - zalando 



Anna Fieldzalando






Converse poolside - zalando


Muszę powiedzieć, że z wszystkich zakupionych par jestem naprawdę bardzo zadowolona. Przede wszystkim dlatego, że udało mi się idealnie trafić z rozmiarami, co jest niezwykłą rzadkością bo zawsze mam problemy z rozmiarówką. Ponadto na żywo prezentują się o niebo lepiej niż na zdjęciach, więc jestem nimi zauroczona od samego początku! Wysyłkę również zrealizowano w ekspresowym tempie, paczka dotarła do mnie 3 dnia od złożenia zamówienia :) Jeżeli chodzi o zapakowanie butów, to wszystkie są w oryginalnych pudełkach, nie ma mowy o jakichkolwiek podróbkach.



Zobacz również

3 komentarze

  1. Zamawiałam tam kilka razy, bardzo lubię ten sklep, pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero rozpoczęłam swoją przygodę ale na pewno nie zamierzam jej kończyć :)

      Usuń
  2. Najbardziej w oko wpadły mi Converse poolside, ten kolor jest świetny.:)

    OdpowiedzUsuń