Projekt Zalando, zniżki + mały przegląd

20:39

Wczoraj przywitałam kuriera wraz z oczekiwaną przesyłką od TRND. Co to takiego? 
TRND jest jedną z największych społeczności marketingowych, dzięki której wiele osób ma możliwość uczestniczenia w projektach najpopularniejszych produktów i zachwalanych marek. Więcej szczegółów przeczytacie na ich stronie - TRND








TRND przygotowało wraz ze sklepem Zalando kampanię, do której udało mi się zakwalifikować. Bardzo cieszę się z możliwości realizacji projektu, ponieważ powyższy sklep znałam dotychczas tylko i wyłącznie z reklam telewizyjnych. A wiadomo jak to reklamy... stworzą wszystko byleby przyciągnąć klienta. Jak to jest ze sklepem? Zapowiada się obiecująco, lecz czy tak będzie w rzeczywistości to się dopiero okaże...





Na szczęście niedługo na własnej skórze będę miała okazje przetestować zakupy na Zalando, ponieważ w moje ręce trafił bon upominkowy na okrągłą sumę do wykorzystania w sklepie - 100zł





Obok bonu upominkowego znalazłam również coś dla znajomych - 25 kuponów rabatowych ze zniżką -20% oraz 75 kuponów ze zniżką -15%. Jest ich naprawdę dużo, więc bardzo chętnie podzielę się kodami z osobami zainteresowanymi. Jeżeli chcecie taki zdobyć, śmiało dajcie znać w komentarzu albo poprzez adres e-mail, który znajdziecie na górze w zakładce "kontakt". Dodam, że wszystkie kupony są tylko i wyłącznie dla nowych użytkowników, a także przy zakupach nie obowiązuje żadna cena minimalna.



Póki co zdążyłam zauważyć bardzo rozległy asortyment sklepu - właściwie nie mam pojęcia co wrzucić do wirtualnego koszyka. Moje pierwsze zakupy mam zamiar wykorzystać najlepiej jak się da, więc chcę aby ostateczna decyzja była w pełni przemyślana.  





Może upatrzyliście coś w sklepie i pomożecie mi się zdecydować? :)

Zobacz również

4 komentarze

  1. O Ty jedna! A ja robiłam ostatnio zamówienie, i nie wiedziałam o tej akcji! :( Skąd w ogóle się to wzięło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie o całej akcji dowiedziałam się przez adres e-mail, ponieważ portal TRND wysłał do mnie wiadomość o projekcie Zalando :D

      Usuń
  2. Miałam możliwość wzięcia udziału w tym projekcie. I moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłaś już zamówienie? Ja nadal nie mogę się zdecydować a czas ucieka... :(

      Usuń