Sephora Box - lipiec 2015

09:18




Sephora Box jest jednym z tych pudełek, które postanowiłam kolekcjonować. Według mnie ich zawartość jest naprawdę godna polecenia. Jest to już moje drugie pudełko tej marki. Pierwsze, które nabyłam było wydaniem walentynkowym i pokazywałam je w jednym z wcześniejszych postów.






























Tym razem oczarować miał nas temat wakacji i podróży. Piękno w podróżnym formacie - tak właśnie opisano lipcowy Box Beauty To Go. Nie bez powodu znalazło się w nim 11 mini produktów, które bez problemu zmieszczą się w najmniejszej torebce.












Oczywiście warunki dostania takiego pudełka nie uległy zmianom. Przy zakupie za min. 200zł, wpisując kod MINIMAXI dostaniemy taką kosmetyczną niespodziankę. Ja skorzystałam z tej opcji ponieważ właśnie musiałam zaopatrzyć się w nowe perfumy! Właściwie pierwsze i jedyne moje pełnowymiarowe perfumy, które będę mogła zabrać ze sobą do innego miasta :)












W skład całego zestawu wchodzą:

  • Perfumy Nero Assoluto 5ml, Roberto Cavalli




  • Spray zwiększający objętość włosów, BUMBLE & BUMBLE







  • Perfumy Reveal Woman 15ml, Calvin Klein






  • Żelowy błyszczyk Ultra Shine Lip Gel Pin-Up pink, SEPHORA





  • Perfumy Dot 4ml, Marc Jacobs





  • 24h baza pod cienie do powiek, SMASHBOX




  • Rich For Face Żel samoopalający Colorato Viso 20ml, Vita Liberata








  • Mascara They're Real, BENEFIT






  • Pomadka nr 216 Kiss Kiss, MARC JACOBS BEAUTY




  • Olejek nawilżający 30ml, PAT & RUB




  • Matowy lakier White Matter 5ml, FORMULA X






Oczywiście moimi ulubieńcami są miniaturki perfum! Uwielbiam takie urocze opakowania i z chęcią zaopatrzę się w ich większą ilość :)









 Dodatkiem do 11 produktów była kosmetyczka z lecącą pomadką - muszę przyznać, że wygląda ona intrygująco i na pewno będzie mi służyć.









Zobacz również

4 komentarze

  1. świetne pudełko! a kosmetyczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora zdecydowanie robi coraz to lepsze pudełka :)

      Usuń
  2. Super post. Fajnie że opisujesz co jest w pudełku bo na stronie można nie dostrzec co dokładnie jest w boxie, Fajnie by było jakby wprowadzili boxy do sprzedaży (coś jak joybox) na ten w lutym się załapałam,teraz nie miałam specjalnie nic do kupienia a jak już zaczełam kombinować to boxów już nie było :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również chciałabym, aby wprowadzili regularną sprzedaż ale w przypadku Sephory jest to raczej niemożliwe, a szkoda. A co do wspomnianego JoyBoxa mam na niego chętkę od jakiegoś czasu ale zawsze trafiam na wyprzedane pudełka...

      Usuń