Szampony od Yves Rocher

23:02

Zapewne słyszeliście o marce Yves Rocher. Ja zaczęłam swoją przygodę niecały rok temu kupując szampon i spray do włosów kręconych. Jednak to pierwszemu produktowi udało się skraść moje serce. Od tamtej pory za każdym razem w moim koszyku znajdował się kolejny szampon do kolekcji. Wypróbowałam chyba większość obecnych w sprzedaży, teraz nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji włosów. Dwa poniższe sprawdziły się u mnie najlepiej.









Szampon do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu





Składniki:

Baobab jest uważany za drzewo opatrzności w wielu afrykańskich wioskach. Potrafi magazynować ogromne zasoby wody. Jego pień może pomieścić blisko 100m3 wody, aby przetrwać długotrwałe susze. Wyciąg z liści Baobabu bogaty w polisacharydy wyselekcjonowany przez Laboratoria Yves Rocher jest znany ze swoich właściwości dodających sprężystości włosom kręconym.
Bazy myjące w 100% pochodzenia roślinnego,
Bez silikonu, bez parabenów.



Działanie: 

Dla moich włosów niezastąpiony! Mimo zapachu, który niezbyt mi przypasował, działanie w zupełności to rekompensuje. Pięknie podkreśla splot nawet najbardziej niesfornych loków, poprawia ich elastyczność oraz wydobywa ich blask. Bardzo dobrze radzi sobie z kosmykami, które mają skłonność do puszenia się. Gdy go używam moje włosy o niebo lepiej się układają, a przesuszone końcówki nie są aż tak bardzo widoczne.










Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się






Składniki:

Szampon, którego składnikiem aktywnym jest pokrzywa. Pokrzywa posiada właściwości przeciwłojotokowe. Formuła bez silikonu.
Pokrzywa występuje na całym świecie i jest tradycyjnie stosowana ze względu na swoje działanie przeciwłojotokowe na skórę głowy. Pokrzywa stosowana przez markę Yves Rocher pochodzi z ekologicznych upraw.



Działanie: 

Mimo, że nie mam problemów z przetłuszczaniem się włosów to lubię używać go po użyciu większej ilości kosmetyków, czy do spłukiwania olejków. Świetnie oczyszcza i orzeźwia skórę głowy, pachnie delikatnie i świeżo. Włosy po nim są miękkie, błyszczące, dobrze się układają nawet bez użycia odżywki.









Konsystencja w zależności od szamponu jest albo płynna albo gęsta jak domowy budyń. Na szczęście ani razu nie spotkałam się z taką, która spływałaby mi z rąk podczas kąpieli. Dobrze się pieni, a także bardzo ładnie pachnie - naturalnie i świeżo.






Nie wiem czy wiecie ale z karta Yves Rocher jest jedną z najbardziej polecanych kart klienta sklepów kosmetycznych. Właściwie wcale się nie dziwię, ponieważ promocje u nich to pierwsza klasa! Dlatego długo nie zwlekałam z decyzją i przy kasie założyłam swoją kartę, korzystając od razu z jednej ze zniżek wakacyjnych - 2 szampony w cenie 19,90



Moja wakacyjna lista marzeń - tak właśnie nazywa się letnia książeczka z promocjami, która ważna jest do końca sierpnia. Tutaj zobaczycie jakie kosmetyki są objęte promocją





Oprócz książeczki czekowej dostałam oczywiście próbki kosmetyków, najnowsze kremy do twarzy.







A także jeden pełnowymiarowy produkt - tusz do rzęs Sexy Pulp.

Jestem już po jego pierwszym użyciu i mogę napisać, że jest fenomenalny! Świetnie wydłuża, pogrubia i rozczesuje rzęsy a także dociera do kącików oka, co jest dla mnie bardzo ważne. Daje bardzo naturalny wygląd, może dlatego zanika w ciągu dnia i po kilku godzinach konieczne są poprawki makijażu.




Zobacz również

0 komentarze