Nivea Beaute Colour Passion - Toluna

11:01


 Ponad miesiąc temu miałam przyjemność otrzymać do testowania od portalu Toluna pomadkę marki Nivea. Co to takiego ta Toluna? Nic innego jak portal pozwalający nieco sobie dorobić do kieszonkowego.
Zazwyczaj strony obiecujące zdobywanie punktów, wypełnianie ankiet i wymienianie ich na atrakcyjne nagrody są dla mnie stratą cennego czasu. W tym przypadku chodzi jednak o coś więcej, Toluna stała się dla mnie codziennością i co dziwne bardzo mnie do siebie przyciągnęła oryginalnością i zupełnie innym podejściem do użytkowników. Ponadto dodatkową i z pewnością przyciągającą opcją jest testowanie różnych produktów - w większości są to jednak kosmetyki.



Krótko opiszę portal, ponieważ chciałabym głównie skupić się na pomadce. Tak jak wspomniałam Toluna to miejsce, gdzie za każdą ankietę, utworzoną treść, konkursy i zagadki zbiera się punkty, które następnie można wymienić na bony do Empiku, Tk Maxxx, Cinema City, Zalando itd. gadżety albo doładowanie konta Paypal. Zaproszenie na stronę można otrzymać poprzez adres e-mail i nie będę Was oszukiwać, dzięki niemu na moje konto wpadnie 500pkt. Jeżeli macie jakieś pytania z chęcią Wam na nie odpowiem - kontakt do mnie znajdziecie u góry :)





























Wracając do początku pomadka, którą udało mi się dostać to Nivea Beaute Colour Passion - 06 Sepia.











MOJA OPINIA:

Jestem zachwycona pomadką! Z początku nie byłam do niej przekonana ze względu na kolor bardzo ciężki do zdefiniowania - z jednej strony przekłamany brąz, a z drugiej brudna czerwień. Ja blondynka o niebieskich oczach i połączenie brązu na ustach? Przecież jak to tak można! Na szczęście moje obawy okazały się być złudne, kolor wygląda bardzo elegancko i naturalnie.
Jakość produktu jest na jak najwyższym poziomie, pomadka świetnie nawilża co jest dla mnie mega wielkim plusem bo borykam się z problemem suchych skórek. Dobrze sunie po ustach, kolor nie jest aż tak mocny ale dla mnie jest w sam raz. Ponadto zapach, dość specyficzny dla produktów marki NIVEA - jedni go lubią inni nie. Ja na szczęście należę do grupy tych pierwszych, więc jestem nim usatysfakcjonowana.









Zobacz również

10 komentarze

  1. przypomniało mi się, zarejestrowałam się na tej stronie wieki temu! muszę znowu zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj! Punkty z tego co słyszałam ważne są tylko przez rok czasu :)

      Usuń
  2. Kolor tej pomadki bardzo mi się podoba !
    + zostaje tutaj na dłużej i zapraszam do mnie :)
    www.maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie wpadnę :)

      Usuń
  3. Cudownie podkreśla kolorek ust :) Ja na portalu jestem i ciągle zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki problem na początku, obecnie za bardzo mnie wciągnął bo już niewiele brakuje do pierwszej nagrody :D

      Usuń
  4. Pomadka, pomadką, ale jaką Ty masz świetną kamizelkę !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń