Słynne 3 paski - Adidas Superstar

17:47



Najmodniejsze buty ostatnich miesięcy? Zdecydowanie fluxy, roshe, a także przedstawione poniżej superstary. Co za tym idzie, nie ma chyba miasta, w którym nie zobaczymy w nich ani jednego przeciętnego nastolatka. W dość dużym stopniu jest ich taki nadmiar, że idąc do sklepu nie mogę zdecydować się na jakikolwiek model butów, gdyż jak z niego wyjdę okaże się, że co druga osoba chodzi w takim samym obuwiu. Na nieszczęście albo i szczęście jestem wierną fanką wszelkich wyprzedaży, dlatego jak dowiaduje się, że mogę zakupić coś w cenie dwa razy niższej niż cena regularna nie ma na mnie mocnych - w kolejce stoję pierwsza! :)



Póki moje są jeszcze nieskazitelnie białe nie mogłam nie zrobić im małej sesji zdjęciowej.































Co sądzicie o sportowych butach? A może macie jakieś swoje ulubieńce?  :)

Zobacz również

4 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak, a w dodatku bardzo wygodne! :)

      Usuń
  2. z upływem lat chyba nigdy mnie nie przekonają do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wielu zwolenników, jak i przeciwników i to jest jak najbardziej normalna rzecz :D

      Usuń