Magia zapachów, mgiełki od Victoria's Secret

19:33



Grudzień jest miesiącem wyjątkowym i to wcale nie wskutek wielkich wyprzedaży - chociaż z dnia na dzień dzikie tłumy rosną w siłę. Chodzi o to, że przygotowania do świąt potrafią zabrać tyle czasu, że zanim się nie obejrzymy przywitamy Nowy Rok. Nie wiem jak Wy, ale ja mimo wszystko uwielbiam świąteczną atmosferę, którą przyznam szczerze w tym roku poczułam wyjątkowo wcześnie. Grudzień oprócz Świąt Bożego Narodzenia, choinki, czy rodziny kojarzy mi się z wszechobecnymi aromatami! Gorąca kawa podczas mroźnych spacerów, pierniki, czy świeżo wypiekane bułeczki! A dlaczego by nie umilić sobie dnia, czy nawet nocy innym zapachem?


Na temat marki i innych produktów Victoria's Secret nie będę się rozpisywać, gdyż jest już to w innym poście. Zajmę się konkretami, czyli ostatnio bardzo popularnymi mgiełkami do ciała. W moje ręce trafiły dwa nowe zapachy: Secret Charm oraz Aqua Kiss.


















Secret Charm wyjątkowo mnie oczarował! Jest to pierwsza mgiełka z jaką się spotykam o dość nietypowym jak dla VS zapachu. Bardzo różni się od pozostałych czasami aż za słodkich zapachów . Secret Charm kojarzy mi się ze świeżą pościelą, jest delikatny i niewinny. Łączy w sobie woń wiciokrzewu oraz jaśminu.




Aqua Kiss to połączenie frezji oraz stokrotki. Również jak Secret Charm pachnie świeżo i delikatnie, jednak jest od niego znacznie słodszy. Czuję w nim świeżą bryzę i letni poranek. Przypomina mi bardzo zapach, który unosi się w sklepach Hollister - jeżeli ktoś tam zaglądał to wie o czym mowa.





Cena regularna jednej mgiełki wynosi 89zł, jest to jednak dość wygórowana cena jak na produkt utrzymujący się na ciele max 3-4h.

Warto rozejrzeć się w drogeriach internetowych albo jeżeli ktoś ma dostęp do sklepów stacjonarnych zrobić zakupy podczas wyprzedaży sezonowych. Obecnie można również skorzystać z promocji 3 produkty w cenie 200zł albo 5 w cenie 270zł.




Zobacz również

0 komentarze