Wild Madagascar, Amber Blush oraz Pink Chiffon - Bath And Body Works

16:28




Zapewne zdążyliście zauważyć, że mam fioła na punkcie pięknie pachnących kosmetyków. Nie jestem w tej kwestii za bardzo wybredna, ale dość ważnym aspektem jest dla mnie trwałość zapachu. W tej konkurencji zdecydowanie wygrywa u mnie sklep Bath & Body Works. Jego asortyment jest szeroki: znajdziecie w nim m.in. mgiełki, świece zapachowe, mydła, błyszczyki, zapachy do pomieszczeń, a nawet różne gadżety. 
Niestety z jego dostępnością może być niemały problem, ponieważ na całą Polskę sklepy stacjonarne są tylko dwa, w dodatku w stolicy (Złote Tarasy oraz Galeria Mokotów). Z tego co się orientuję od jakiegoś czasu można zamawiać produkty kurierem, jednak minimalna cena zamówienia wynosi 200zł. 




























Sklep nie należy do najtańszych, ale uwielbiam go za to, że codziennie wprowadza inną promocję na swoje produkty. Jakie? Można trafić na 3+3 za 1gr, podobną do poprzedniej 2+2, znane już już kup jeden, drugi -50%, czy nawet 6 żeli pocketbac w cenie 46zł. Oczywiście promocje są różne, warto zapytać o nie w sklepie, gdyż panie sprzedające często wiedzą jakie promocję będą obowiązywały w kolejnych dniach.










Wszystkie produkty łączy baza na maśle Shea, a także dodatek witaminy E. Jeżeli chodzi o balsamy zawierają one dodatkowo Aloes oraz witaminę B5. Są również opatrzone informacją, że zapach utrzymuje się na skórze do 16h. Nie mogę temu zaprotestować - sprawdziłam i potwierdzam.







































WILD MADAGASCAR VANILLA 



OPIS PRODUCENTA:

Sercem linii zapachowej jest ekskluzywny waniliowy akord pochodzący z egzotycznego Madagaskaru - najbardziej wartościowa i pożądana wanilia świata. Aby idealnie podkreślić jej unikalne właściwości, połączono ją ze składnikami, które podkreślają jej naturalne piękno.

Kompozycja jest ciepła, otulająca i zmysłowa. Zmienia się na skórze w miarę noszenia i po kolei wyzwala swoje subtelne nuty, w których znajdziemy m.in.: afrykańską gruszkę, soczystą klementynkę, rubinowe jabłko, dziki jaśmin, białą gardenię, złotą plumerię, białe drzewo sandałowe i kremowe piżmo.



MOJA OPINIA:

Uwielbiam wanilię i chociaż nie czuć jej za bardzo jestem zapachem zachwycona. Jest słodki i delikatny, przypomina mi nieco watę cukrową. Muszę przyznać, że jest również bardzo zmysłowy, nie da się mu oprzeć. Tak jak wcześniej wspomniałam trwałość jest niesamowita. Utrzymuje się cały dzień - posmarowana rano do wieczora czuję zapach na skórze.

CENA:

59zł/ 236ml







AMBER BLUSH



OPIS PRODUCENTA:

Nowa formuła zawiera najwyższy stopień koncentracji cennego olejku zapachowego, który zapewnia wyrazisty i długotrwały zapach.

Amber Blush otula ciało ciepłymi, zmysłowymi nutami z odrobiną luksusu. Zapach swoją wyjątkowość zawdzięcza unikalnemu połączeniu nut malinowego szampana, białej gardenii i kremowej wanilii.




MOJA OPINIA:

Na pierwszy rzut oka spodobał mi się kolor balsamu, którego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. Jest to pudrowy róż wpadający nieco w fiolet. Jeżeli chodzi o zapach czuję w nim owoce, mieszankę winogron oraz malin. W przeciwieństwie do poprzedniego balsamu, w tym nie wyczuwa się wanilii. Sama butelka jest bardzo ekonomiczna, ponieważ da się z niej wydobyć niemalże 100% zawartości.

CENA:
59zł / 236ml





PINK CHIFFON



OPIS PRODUCENTA:

Pink Chiffon to owocowo-piżmowy zapach o romantycznej osobowości. Jego główne nuty zapachowe stanowią: czerwona gruszka, waniliowa orchidea i łagodne piżmo.



MOJA OPINIA:

Słodki, elegancki i co najważniejsze nieduszący zapach. Niestety w przeciwieństwie do balsamów nie utrzymuje się na skórze cały dzień, a zaledwie kilkadziesiąt minut. Mimo wszystko dzięki żelowi kąpiel staje się ucztą dla zmysłów. Żel jest gęsty, mocno się pieni, a dzięki temu jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy jedynie odrobina żelu na gąbkę, aby umyć całe ciało.


CENA:
 
59zł / 295ml





Mieliście do czynienia z kosmetykami tej marki?



Na koniec chciałabym życzyć Wam Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze, uśmiechu na twarzy oraz jak najlepszego świętowania Nowego Roku! :)




Zobacz również

4 komentarze

  1. Pink Chiffon to zdecydowanie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny, ale kolekcje limitowane również polecam! :)

      Usuń
  2. Robisz genialne zdjęcia, jak z katalogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie komentarze, dziękuję! <3

      Usuń