Minimalistyczna biżuteria

21:42



 Ostatnio zaczęłam przykładać większą uwagę do detali, w szczególności jeżeli chodzi o stylizacje na co dzień. Biżuteria stała się nieodłącznym elementem mojej garderoby, jednak czegoś w niej brakowało. Ponieważ zegarki zawsze kojarzyły mi się z klasą i kobiecością, postanowiłam sobie jasny cel - uzbierać pieniądze na taki, który na pierwszy rzut oka okaże się być tym jedynym! Niespodziewanie, tak się złożyło, że kilka dni temu w prezencie urodzinowym dostałam, wraz z ulubionymi słodkościami, zegarek. I to wcale nie byle jaki! Przepiękny zegarek z tarczą w kolorze różowego złota marki CLUSE.



























Marka CLUSE, jako wspomniana już młodociana marka, powstała w Holandii. Zegarki jakie są przez nich produkowane z pewnością można zaliczyć do minimalistycznych, delikatnych i nowoczesnych. Dzięki łatwo wymiennemu paskowi kolory można zmieniać w zależności od humoru, czy upodobań.
Niestety niewiele można wyczytać o niej w internecie co może być co dla niektórych nieco problematyczne. Nie powiem, sama wolę posiadać rzeczy już sprawdzone.






Model jaki znalazł się w moim posiadaniu to CLUSE La Boheme Rose Gold White/Pink. Pudrowy róż w połączeniu z tarczą w kolorze różowego złota brzmi obiecująco i zapewniam, że wygląda jeszcze lepiej w rzeczywistości. Mimo wielkości koperty 38mm, na ręku prezentuje się subtelnie i szykownie. Nawet na bardzo chudym nadgarstku nie wygląda przesadnie, a moje właśnie należą do tej grupy. Jeżeli chodzi o pasek jest on skórzany, porządnie wykonany, dopracowany w każdym najmniejszym szczególe nie powodując dyskomfortu podczas noszenia.







Niestety nie jestem zbyt przychylnie nastawiona do etui w jakim zegarek został umieszczony. Brązowe skórzane opakowanie wydaje mi się być nieodpowiednie dla takiego zegarka. Tym bardziej z myślą o zabraniu go w dalszą podróż bo nie chciałabym, aby całkiem przypadkiem z niego wyleciał. Na szczęście posiada zapięcie na środku oraz pasek, który można delikatnie zawinąć wokół futerału. Z drugiej strony, jest bardzo on miękki i na pierwszy rzut oka można by rzec luksusowy.






Jeżeli chodzi o jakość zegarka niestety nic więcej nie mogę napisać, ponieważ mam go zaledwie od kilku dni. Mogę jedynie dodać, że jest on objęty 2-letnią gwarancją.




A Wy? Jaki macie stosunek do noszenia zegarków? Czy są one niezbędne?

Zobacz również

4 komentarze

  1. Jaki piękny! Uwielbiam takie minimalistyczne zegarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdecydowanie w tym wydaniu minimalistyczne zegarki wygrywają :)

      Usuń
  2. Piękny, zamierzam go kupić w wersji srebrno-szarej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Prosty i elegancki zarazem :)

    OdpowiedzUsuń