Obudowy na telefon od Aliexpress

16:39


Założę się, że Aliexpress znane jest Wam nie od dziś i wcale się temu nie dziwię. Sklep ciągle się rozwija, a za niewielką cenę możecie znaleźć tam prawdziwe perełki zaczynając od ubrań, a kończąc na naprawdę niespotykanych przedmiotach.
Ja zaczęłam swoją przygodę z Ali jakiś czas przed świętami decydując się na zakup całkiem sporej kolekcji etui do telefonu. Wyszedł z tego całkiem przyzwoity prezent świąteczny. Dlaczego całkiem? Niestety 3 case'y dotarły do mnie dopiero po 2 miesiącach od złożenia zamówienia, więc dotarły do mnie dopiero niedawno... Czas oczekiwania jest z pewnością największym nieudogodnieniem Ali, ale myślę, że czasami warto się poświęcić.










11 naprawdę uroczych etui za zawrotną cenę około 35zł. Z tego co udało mi się zauważyć w takiej cenie czasami ciężko jest znaleźć jedno w sklepie stacjonarnym, które rzeczywiście będzie godne wydania takiej kwoty. Jeżeli chodzi o ich jakość, za niewielką cenę nie powinno się mieć żadnych wielkich wymagań i tak jest właśnie w przypadku etui plastikowych - czasami można trafić na felerny egzemplarz, który dość szybko się połamie. Grubość etui silikonowych jak dla mnie jest zadowalająca, jednak niektórzy mogą uznać, że są one zdecydowanie zbyt cienkie. Ile ludzi tyle opinii oraz wymagań.








Co tu dużo mówić, zapraszam do przejrzenia zamówionych przeze mnie wzorów.


















Który najbardziej przypadł Wam do gustu? :)

Zobacz również

8 komentarze

  1. Jak dużo! Wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe etui z drzewami ma taki mroczny klimat. Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauroczyło mnie od pierwszego wejrzenia, chyba zdecyduję się na jeszcze jeden kolor... :)

      Usuń
  3. Jak widze takie obudowy to żałuję, że nie mam iphone'a ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeżeli chodzi o Ali to jest tam bardzo duży wybór również na inne modele telefonów :)

      Usuń
  4. Wow, ale świetne. Sama ostatnio przeglądałam etui na aliexpress, ale w końcu zrezygnowałam. Teraz na pewno zamówię kilka, zwłaszcza że ceny w porównaniu do polskich sklepów są niezwykle tanie ;)
    http://juicy-raspberry.blogspot.com/
    Pozdrawiam z Dresscloud! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak, jeżeli chodzi o ceny to nawet nie ma porównania z tymi, które widnieją w sklepach stacjonarnych :)

      Usuń