Jak złagodzić objawy trądziku? + ROZDANIE

14:27

Trądzik niestety jest sprzymierzeńcem wielu osób, w szczególności w wieku dojrzewania. Bardzo dobrze wiem jak trudno jest sobie z nim poradzić. Niektóre metody, nawet zachwalane przez ludzi w internecie okazują się być nieskuteczne. Leki, olejki, czy kremy zazwyczaj nie należą do najtańszych, a przez to pieniądze z naszego portfela trafiają za przeproszeniem do śmieci. 
Oprócz odpowiednich kosmetyków powinno się przede wszystkim zadbać o w miarę zdrową dietę. Czyli ograniczyć spożywanie czekolady, napojów gazowanych, fast-foodów oraz ostrych przypraw, a skupić się na pojawieniu się w kuchni drobiu, ryb, brzoskwiń, pomarańczy, melonów, marchwi, pomidorów, sałaty oraz orzechów nerkowca. Takie nawyki również wpłyną pozytywnie na samopoczucie.





Do moich rąk trafił krem QCERA, który towarzyszy mi od kilku dni. Co prawda nie jest to wystarczająco długo, abym mogła w pełni ocenić produkt, ale po pierwszym tygodniu stosowania mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona i jeżeli cała tubka sprawdzi się tak jak te kilka użyć z pewnością zagości u mnie na dłużej.




OPIS PRODUCENTA:
Qcera to krem przeznaczony do pielęgnacji skóry z objawami trądziku. Składnikami aktywnymi są: kwas azelainowy 5% i kwas pirogronowy 5%. Wykazuje działanie przeciwbakteryjne oraz intensywnie złuszczające martwy naskórek, ma działanie przeciwłojotokowe oraz zmniejsza liczbę powstających zaskórników. Wpływa korzystnie na istniejące zmiany trądzikowe i ogranicza powstawanie nowych. Regeneruje, wygładza i zmiękcza skórę. Poprawia również jej wygląd, rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.






STOSOWANIE:
Nanieść niewielką ilość kremu na oczyszczoną skórę, następnie delikatnie wmasować. Unikać strefy wokół oczu. Stosować na noc.


SKŁAD:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Azelaic Acid, Pyruvic Acid, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate SE, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Stearic Acid, Ceteareth-20, Glycerin, Panthenol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide.



CENA: ok 30zł/50ml








MOJA OPINIA:

Bardzo podoba mi się konsystencja kremu, nie jest ani za rzadki, ani zbyt zbity. Nie ma żadnego problemu z aplikacją, dobrze się wchłania nie powodując, że cera niemiłosiernie się świeci.
Po kilku użyciach zdołałam jedynie zauważyć, że wypryski zaczynają powoli znikać, póki co jeszcze nie pojawiły się żadne nowe niespodzianki, a cera jest wygładzona i naprawdę przyjemna w dotyku. Z pewnością krem jej nie wysusza, mogłabym zaryzykować stwierdzeniem, że wręcz delikatnie ją nawilża. Oczywiście używając kwasów trzeba również zadbać o odpowiednie nawilżenie skóry bo po zakończeniu kuracji można się nabawić niemałego szoku.




ROZDANIE!

Chciałabym, aby ocena produktu była w pełni obiektywna dlatego zdecydowałam się na rozdanie aż trzech kremów, które być może niedługo trafią w wasze ręce.
Co należy zrobić? Otóż wystarczy być obserwatorem bloga, a następnie wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu dopisując do tego swój adres e-mail. Ze zwycięzcami skontaktuje się właśnie drogą mailową. Rozdanie trwa do 8.04.
Nagrodą jest produkt pełnowymiarowy o pojemności 50ml.

Wysyłam tylko i wyłącznie na terenie Polski. 

Zobacz również

14 komentarze

  1. Obserwuję jako: Paulina a, a mój adres mailowy to: redttights@gmail.com ;)
    Chętnie wezmę udział w rozdaniu. Może właśnie ten krem pomoże mi pozbyć się nieestetycznych wyprysków na brodzie z którymi ostatnio kompletnie nie mogę sobie poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz wypryski czy trądzik? bo czytałam ostatnio, że gdy pojawiają sie wypryski w okolicach brody to jest to przyczyną złego odżywiania się.

      Usuń
  2. domiii7.21@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przygoda z trądzikiem zakończyła się przypadkiem - zaczęłam myć twarz jakimś tanim mydłem z biedronki. To był szok! Bo miałam naprawdę wielkie problemy i specyfiki od dermatologa nie dawały rady. Teraz co prawda zdarza mi się "kaszka" na twarzy, ale to już nie to samo :).
    Z chęcią wypróbuję krem: jarmo_m@o2.pl :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może jesteś wysłannikiem od Boga, Anita! Z miłą chęcią przetestowałabym krem który mam nadzieje, że pomoże mi w uporaniu się szpetnych wyprysków na mojej twarzy. Oczywiście produkt jak najbardziej opisałabym na swoim blogu :) Ale to dopiero po przetestowaniu :)
    Obserwuję jako: Paulina Dominika
    Mój adres e-mail to aboutpdn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią wezmę udział w rozdaniu. Trądzik jest chyba moim największym kompleksem, marzę, żeby chociaż zapobiec powstawaniu nowych wyprysków. Dodatkowo widzę, że zmniejsza blizny potrądzikowe, a tych u mnie niestety nie brakuje. Dlatego jeśli będę miała taką możliwość, z przyjemnością przetestuję produkt i podzielę się swoimi odczuciami :)
    Obserwuję jako: Weronika -
    e-mail: weronikalug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przetestuję ten krem, mam nadzieję, że po tylu latach walki z trądzikiem w końcu znajdę coś ofpiwiedniego:) klaudiag11@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. Obserwuję jako Klaudia Głuszek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przetestowałabym tą nowość, do kampanii niestety się nie załapałam.

    Pozdrawiam
    Obserwuję jako Martyna Tyśka
    martyna20183@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością próbuję swoich sił -biorę udział w konkursie :-)
    gasiorowska.izabela@gmail.com

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Kinga eMem
    Mail: kindziorrrrr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biore udzial. kamilawozniak222@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział i obserwuję jako: Małgosia Ryndak, mail: m.ryndak@interia.pl
    Ciekawy krem, chętnie bym go przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do rozdania;)
    Obserwuję jako: xtina120
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń