Sephora Box 2016

21:03

O Sephora Box pisałam już dwukrotnie tutaj i tutaj. Tam zapoznacie się również z najważniejszymi informacjami dotyczącej całej akcji, która się z nimi wiąże. Przypomnę jedynie, że pudełko można otrzymać tylko i wyłącznie za zakupy o min. wartości 200zł. Ja tym razem skupiłam się głównie na lakierach oraz małych dodatkach w celu uzupełnienia pozostałej kwoty.





Powróćmy do pudełka, którego zawartością z chęcią się z Wami podzielę. Jest to mój pierwszy tego typu nabytek w obecnym roku kalendarzowym. Czy jestem zadowolona? Jak najbardziej!
Zapewne chcecie już zobaczyć co znalazło się w obecnej edycji, tak więc już bez zbędnych komentarzy.





Produkty wchodzące w skład Hollywood Box by Sephora:

  1. Pomadka Rouge Interdit Vinyl nr 4, Givenchy
  2. Róż w płynie do ust i policzków Benetint, Benefit
  3. Intensywnie nawilżający odmładzający krem odżywczy Hydra Dose, Rexaline
  4. Baza pod maskarę, Smashbox
  5. Woda perfumowana 4,5ml, Jimmy Choo - Illicit
  6. Puder HD do twarzy, Make Up For Ever
  7. Bronzer Chocolate Soleil, Too Faced
  8. Żel do twarzy Checks and Balances Frothy Face Wash, Origins
  9. Baza wypełniająca pory i zmarszczki, Sephora
  10. Odżywka do paznokci The Fix, Formula X















Zobacz również

3 komentarze

  1. Muszę się dowiedzieć cóż to takiego bo pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do załączników w poście, tam mniej więcej wszystko jest wytłumaczone. Sephora Box pojawia się kilka razy w roku, jest to pudełko miniaturek dodawane do zakupów. Czasami ciężko jest je zdobyć ponieważ potrafi rozejść się w ciągu kilkudziesięciu minut!

      Usuń
  2. Świetny zestaw :) Jakiś czas temu dostałam podobny prezent z różnościami i chyba najbardziej moją uwagę przykuło opakowanie. Wszystko było zapakowane jak się później dowiedziałam w opakowanie z firmy www.kartondlaciebie.pl. Niesamowite opakowania robią i już zamówiłam kilka na inne okazje, bo nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda :-) Polecam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń