Złoty efekt na paznokciach - Essie

17:24



Po nieudanych eksperymentach z brokatowymi lakierami, które zamiast dawać ładny efekt na paznokciach zostawiały plamy z minimalną ilością drobinek trafiłam na Summit Of Style od Essie. I śmiało mogę napisać, że znalazłam ten jedyny, odpowiedni lakier tego typu! Jednak jak to zazwyczaj bywa, nawet pomimo wielu zachwytów nie mogło obyć się bez jednej, dość ważnej wady - jakiej? Zaraz się przekonacie.





Samo Essie przekonuje mnie do siebie od dłuższego czasu, w kwestii zwykłych lakierów jest chyba moim faworytem. Oprócz szybkiego schnięcia, mocnego krycia i dobrej trwałości zaciekawia również nazwami swoich kolorów - niektóre z nich są przeurocze!






Essie - Summit of Style bo o nim dziś mowa jest lakierem powierzchniowym ze złotymi drobinkami. Oczywiście można go używać solo, ale efekt z pewnością nie będzie tak zaskakujący. Najlepiej sprawdza się na jasnych beżach, różach, czy bieli. Na kolorach bardziej "mrocznych" również może dobrze wyglądać, jednak tego zestawienia jeszcze nie wypróbowałam.








Butelka jak każda butelka od Essie wygląda tak samo. Pędzelek również nie odbiega od reszty. Został stworzony tak, że bez problemu można nim manewrować. Złote drobinki nie zsuwają się z niego, dzięki temu, że konsystencja jest nieco zbita. Osoby bardziej doświadczone nie powinny mieć z lakierem żadnych problemów, jednak amatorom sugeruję rozwagę bo łatwo o przesadę.
Jeżeli chodzi o trwałość to przyznam, że typ razem również nie zawiodłam się na Essie. Niestety tutaj dochodzę do wady, a dla niektórych może zalety - przez swoją solidność bardzo ciężko się go zmywa ( nawet mój najlepszy zmywacz miał z nim problem, musiałam zeskrobać resztki patyczkiem co nie sprzyja naturalnej płytce).


CENA: waha się od ok. 17 do 40zł















PODSUMOWANIE:

+ konsystencja
+ w zależności od ilości nałożonych warstw można spotęgować efekt drobinek
+ pięknie mieni się w słońcu
+ kawałki nie odstają od paznokcia
+ trwałość

- ciężko się zmywa
- mniej doświadczonym łatwo nałożyć zbyt dużą ilość drobinek
- cena




Lubicie takie lakiery?

Zobacz również

1 komentarze