Serum na piękne i długie rzęsy

21:00





Dzięki Only You dostałam możliwość przetestowania INVEO - hypoalergicznego serum stymulującego wzrost rzęs.

Jak zapewne wiecie, w internecie aż roi się od negatywnych skutków takich kuracji. Dlaczego? Przecież informacje dotyczące wzmocnienia, zagęszczenia i wydłużenia rzęs brzmią tak obiecująco. Zapewnienia producenta niestety mijają się z prawdą, a opisy na opakowaniach okazują się być najzwyczajniej w świecie zwykłymi chwytami marketingowymi. Witajcie w świecie konsumpcji.

Sama podeszłam do wszystkiego z przymrużeniem oka. Nie chciałabym Was przestraszyć. Wręcz przeciwnie, po miesiącu mojej przygody z serum stwierdzam, że z efektów jestem usatysfakcjonowana, a moja alergiczna i wrażliwa skóra nie doprowadziła tym razem do żadnych nieprzyjemnych skutków. Niestety ja jak jak to ja zapomniałam zrobić zdjęć przed kuracją - właśnie poznajecie mnie od drugiej strony, teraz wystarczy mi zaufać :) Zaczynając, po prostu przyjrzymy się bliżej produktowi.






OPIS PRODUCENTA

Produkt powstał na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym stosowaniu leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce.
Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia Officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek.
W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu.

Rzędy pielęgnowane serum INVEO stają się zdrowsze, gęściejsze i dłuższe, pogłębia się rownież ich koloryt.

Opakowanie 3,5ml wystarcza na 3 miesiące kuracji.

Więcej informacji o serum znajdziecie na stronie INVEO.


SKŁAD:
Aqua, Bimatoprost Reprotox B1, Euphrasia Officinalis Extract, Sodium Chloride, Alcohol Denat.,Benzalkonium Chloride.







MOJA OPINIA:

Świetne, nieduże opakowanie, pędzelek niczym z eyelinera i płynna konsystencja zdecydowanie ułatwiają aplikację. Preparatu według zaleceń należy używać codziennie, o tej samej porze. Niestety cała kuracja trochę trwa i trzeba być bardzo cierpliwym żeby zobaczyć efekty. Pierwsze powinny pojawić się po ok. 6-10 tygodniach.
O opisach producentów wyraziłam się jasno już na początku. Jaki jest faktyczny stan rzeczy? Nigdy nie przywiązywałam uwagi do długości swoich rzęs bo z natury jest ona niczego sobie. Po miesiącu czasu widzę u siebie niestety małą różnicę. Być może przy krótkich rzęsach z natury będzie ona bardziej zauważalna. Co mnie zaskoczyło na plus to zdecydowanie koloryt. Rzęsy zrobiły się ciemne, bez tuszu wyglądają niemalże tak samo. Dzięki temu wyglądają na zdrowsze i przypuszczam, że właśnie takie są bo zmniejszyło się również ich wypadanie.
Jest to produkt hypoalergiczny i mi, mocnej alergiczce, szkody żadnej nie wyrządził.



PODSUMOWANIE:

+ łatwa aplikacja
+ poprawa kolorytu
+ zmniejszenie wypadania rzęs
+ hypoalergiczny


- przy długich rzęsach nieznaczny ich wzrost
- długi okres kuracji, ok. 2 miesiące





Na koniec chciałabym bardzo podziękować za produkt portalowi:



A Wy? Jakich używacie produktów do rzęs?

Zobacz również

0 komentarze