Pielęgnacja włosów - BOX Only You

20:35



Budzę się, spoglądam w lustro i niemalże skaczę z wrażenia. Włosy ułożone w sposób nienaganny, brak kołtunów i nieestetycznego "siana". Kojarzycie taką sytuację? Właśnie, ja też nie!


Jestem nieszczęśliwą posiadaczką kręconych włosów. Nieszczęśliwą dlatego, że są one podatne na stylizację, ale za to kompletnie nietolerujące wilgoci - wtedy zamieniają się w wielką niewiadomą i fryzura, jeżeli można ją tak nazwać, wygląda jak po kilku nieprzespanych nocach.
Dużo się nie pomylę jeśli napiszę, że większość kobiet ma problem ze włosami obdarzonymi przez naturę. Począwszy od ich struktury, kłopotów ze stylizacją, a kończąc na zupełnie nieodpowiadającym im kolorze włosów. Można sobie z tym radzić odpowiednią pielęgnacją. Nie jest to jednak takie proste. Czasem kosmetyk szkodzi zamiast pomagać, a farby chyba same wiecie jak działają.


Jak zatem znaleźć równowagę? Chciałabym znać odpowiedź na to pytanie. Wiem jedno, aby do niej dotrzeć należy na bieżąco obserwować włosowe zachcianki i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. U mnie dbanie o ich wygląd trwa już dobre kilka miesięcy, a przepaść pomiędzy ich obecnym stanem, a zaplanowanym celem wcale nie maleje. Metodą prób i błędów doszłam chociażby do tego, że popularny w sieci nierafinowany olej kokosowy na moich włosach kompletnie się nie sprawdza, jednak szampony z dodatkiem oleju już tak. Jest to dziwne, ale zauważyłam, że to właśnie połączenie danych składników działa u mnie cuda. 



Co prawda włosomaniaczką jeszcze nazwać się nie mogę, ale z taką dawką produktów do pielęgnacji łatwo zacząć kolejne testy. W boxie "Dookoła włosów" od Only You znalazło się aż 6 pełnowymiarowych produktów. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka z kosmetykami, a więc przy otwieraniu paczki serce biło mi zdecydowanie szybciej. Mam nadzieję, że po ich wykończeniu moje serce nadal z nimi zostanie.



Jesteście ciekawe co znalazło się w boxie pt. "Dookoła włosów" od Only You?











1. FLOS-LEK, ELESTABion R - serum multifunkcyjne do włosów.






2. L`biotica Professional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO - Suchy szampon.







3. Marion, 7 Efektów - olejek w kremie do włosów bez spłukiwania.






4. Ziaja, Kuracja olejkami arganowym i tsubaki - Szampon wygładzający.
5. Ziaja, Kuracja olejkami arganowym i tsubaki - Skoncentrowana maska wygładzająca.






6. Cece of Sweden, HELLO NATURE - odżywka z olejkiem kokosowym, ochrona i odbudowa.





Zastanawiałyście się jak u Was wygląda taka pielęgnacja? Warto przyjrzeć się jej bliżej i przetrwać ten 
trudny okres bo czapka, wiatr, niska temperatura nie sprzyjają zdrowym włosom. 


Zobacz również

0 komentarze